Strony

01 sierpnia 2014

A może tak... 50 faktów o mnie?

Wyjątkowo bez żadnego wstępu zaczynam:
1. Jak wiecie jestem Alicja Lewandowska. Nie jest to moje prawdziwe nazwisko. Imię za to pozostało bez zmian :)
2. Uwielbiam Roberta Lewandowskiego, jak i Borussię Dortmund. Mam kilka marzeń związanych z moim ulubionym piłkarzem, ale czy się spełnią? Nie mam pojęcia, mam taką cichą nadzieję...
3. Znajomi często nazywają mnie Lewandowska, co bardzo lubię. :) Czasami dla przekory nie 'reaguję' na moje imię, a chcę, żeby mnie zawołali po ksywce. :D
4. Lubię grać w siatkówkę, a od niedawna w piłkę nożną, choć nie wychodzi mi jeszcze jakoś rewelacyjnie.
5. Moje pasje to: literatura(czytanie książek), historia, od niedawna blogowanie i zwiedzanie nowych miejsc.
6. Kilka dni temu wróciłam z Częstochowy. :)
7. Mam 2 pupile- koty- Fionę i Elwirę. Napiszę post: 'Mój zwierzak', dzięki któremu możecie się dowiedzieć więcej o Elwirze, bo to właśnie o niej będzie ten post.
8. Mam jedną siostrę młodszą o prawie 3 lata.
9. Po wakacjach idę do 1 gimnazjum, strasznie się jej obawiam. Nie wiem czy sobie poradzę.
10. Czwarta i piątą klasę zakończyłam ze średnią 5.2, natomiast w szóstej była wyższa- 5.4. Jestem z tego powodu dumna.
11. Na sprawdzianie szóstoklasisty miałam 36 punktów, a pozostałe 4 straciłam na banalnie prostych zamkniętych, grr.
12. Nałogowo jem żelki.
13. W klasie jestem uważana za 'typowego kujona'. Wcale nim nie jestem. Owszem, uczę się sporo w domu, ale całego wolnego czasu na to nie poświęcam.
14. Nie mam wielu przyjaciół, za to mam dużo dobrych znajomych.
15. Nikt tak naprawdę nie zna moich sekretów, nikomu się nie zwierzam. Jeśli mam problem, tłumię go w sobie. Wiem, że to źle, ale cóż, taka jestem...
16. Uwielbiam chodzić na basen, jak i wszelkiego rodzaju stawy, zalewy.
17. Rok temu nauczyłam się pływać.
18. 3 tygodnie temu zafarbowałam 10 cm. (końcówki) włosów na granatową czerń, i, o dziwo, w ciągu 2 tygodni nic nie pozostało z moich czarnych włosów, chociaż użyłam farby trwale koloryzującej. Za rok robię blond ombre. <3
19. Jestem odważna.
20. Mój poziom pewności siebie jest bliski zera...
21. Chciałabym polecieć gdzieś samolotem.
22. Jestem wrażliwa, przejmuję się 'byle czym'... Chcę to w końcu zmienić.
23. Zdecydowanie nadużywam słowa 'ogromnie' jak pewnie to zauważyliście.
24. Kocham jeździć rowerem, szczególnie z Anią.
25. Uczę się gotować, chcę w końcu umieć coś zrobić sama.
26. Często pije herbatę, a najbardziej ubóstwiam tę z owoców leśnych.
27. Jem za dużo słodyczy.
28. Nie lubię papryki, fuu.
29. Niedawno zostałam nazwana 'Pomidziorara' :D Tak, to prawda, potrafię zjeść dziennie nawet sześć pomidorów.
30. Kocham chodzić na zakupy do galerii handlowych, niedawno byłam, zrobię haul. :) Pokażę Wam, co kupiłam.
31. Wbrew pozorom uważam Polskę za wspaniały kraj, za prawdziwą Ojczyznę. Pewnie ktoś teraz myśli 'co taka gówniara może wiedzieć o Polsce, że już ma wyrobioną opinię' Nie, nie... Wbrew pozorom jestem przywiązana do mojej miejscowości i kraju, w którym się urodziłam i mieszkam.
Trudno byłoby mi zamieszkać na stałe gdzie indziej. W sercu zawszę będę mieć kroplę polskiej krwi.
32. Uwielbiam wieczorną jazdę samochodem, kiedy jest już ciemno.
33. Ogólnie to nie oglądam filmów, ale ostatnio pooglądałam 5 wspaniałych. Jeśli chcesz wiedzieć jakie, napisz w komentarzu.
34. Kocham się opalać!
35. Mam mnóstwo marzeń, takich, które nikt nie zna. I nikt się o nich nie dowie.
36. Uwielbiam kuchnię indyjską!
37. Bardzo pasjonuje mnie Bangladesz, chciałabym tam się kiedyś wybrać, poznać obyczaje Indii.
38. Kiedy widzę na ulicy osobę, która prosi o pieniądze, nie przechodzę obok niej obojętnie, staram się choć trochę ofiarować.
39. Mój ulubiony kolor to żółty.
40. Mam ciemnobrązowe oczy.
41. W przyszłości chciałabym zrobić sobie tatuaż, taki delikatny.
42. Nie mogę doczekać się pójścia do szkoły. (Tak! :D)
43. Nie mam lęku wysokości.
44. Fascynuje mnie starożytny Egipt.
45. Mogłabym godzinami słuchać mitów i opowieści o ówczesnych bogach.
46. Tydzień temu po raz pierwszy spróbowałam pierogów z truskawkami, mniam!
47. Chciałabym być niższa, niż jestem teraz.
48. Chcę się z kimś zobaczyć, tu i teraz...
49. Kocham jeść w restauracjach.
50. Jestem perfekcjonistką i realistką, choć po części również optymistką.
Jeśli post Wam się spodobał, zostawcie po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub\i obserwacji :)
Z góry dziękuję <3
Wyniki konkursu 3 lipca!


14 komentarzy:

  1. W gimnazjum na pewno nie będzie tak źle ;) Ja również interesuję się historią, literaturą i lubię zwiedzać :)
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gimnazjum nie jest złe :))

      \<a href="http://alex-bloguje.blogspot.com>Mój blog- zależy mi!</a>

      Usuń
  2. Uwielbiam twojego bloga ! <3
    Masz świetne zdjęcia i posty które miło się czyta .

    Obserwuje i liczę na to samo :) ---> http://cherrry-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Matko C:
      Jak bardzo dziękuję! <3
      Nawet nie wiesz, jaka to dla mnie motywacja!
      Bardzo gorąco pozdrawiam! <3

      Usuń
  3. Troszkę sie o Tobie stad można dowiedzieć :) dodaje domobserwowanych, jesli chcesz to mozesz sie odwdzięczyć, bedzie mi miło :) jjustyys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem uzależniona od herbaty i również jestem bardzo wrażliwa, nie lubię tego. ;c

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super super, uwielbiam ten tag - sama go u siebie robiłam :))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza gimnazjum jest w miarę w porządku, spodziewałam sie gorszej ;) jesteś odważna, ale brakuje Ci pewnosci siebie? hm :D
    też mam ciemnobrązowe oczy i uwielbiam pomidory ^^
    http://opowiastki-prawdziwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, niektórzy nie mogą tego zrozumieć, taka już jestem. Jeśli chodzi o to, żeby podejść do kogoś, powiedzieć mu coś, do czego innym brakuje odwagi, ja jestem pierwsza. Chyba po tym przykładzie już zrozumiałaś.

      Usuń
  7. Mamy wiele wspólnego!
    http://22-ffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że napisałam te fakty o sobie bo moglismy Cie lepiej poznać : )
    Pozdrawiam nennka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. 49&50 to zupełnie tak jak ja ;))
    http://wiecznieszczesliwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń