Strony

17 sierpnia 2014

Cześć tu Kika

Heji wszystkim!  
Tym razem nie pisze do Was Alicja, lecz ja - Kinga z bloga kikaa-blog.blogspot.com
Na początek pozwólcie, że opowiem coś o sobie. Mam rocznikowo 15 lat i pochodzę z małej miejscowości w Województwie Wielkopolskim. Prowadzę bloga już siedem miesięcy i jak na razie, nie mam zamiaru z niego rezygnować. Ciągle dbam o to, aby każdy mógł znaleźć na nim coś dla siebie.
Aby ten post nie wyszedł bardzo nudny, postanowiłam opowiedzieć Wam o moich pasjach. 
GRA NA GITARZE
Muzyka zawsze zajmowała szczególne miejsce w moim życiu. Już kilka lat gram na gitarze klasycznej, a od niedawna na akustycznej. Jest to moja największa pasja, którą ciągle rozwijam i kształcę. 
Chciałabym opanować tę umiejętność do perfekcji, choć wiem, że nie jest to proste zadanie.
KSIĄŻKI
Od zawsze lubiłam w wolnych chwilach sięgać po książkę, która mogła przenieść mnie do innego świata. 
W roku szkolnym niestety, brakowało mi na tę pasję czasu, lecz wakacje są najlepszym okresem, aby nadrobić zaległości! Jeżeli chodzi o tematykę, to szczerze mówiąc, nie jestem w stanie określić mojej ulubionej. Z chęcią czytam książki fantasy, przygodowe, romantyczne, kryminalne... 
BLOGOWANIE 
Jest to pasja, którą staram się ciągle rozwijać i doskonalić. Jak już napisałam na wstępie, założyłam bloga siedem miesięcy temu i od tamtej chwili do dzisiejszego dnia zauważyłam ogromne zmiany. Poprzez blogowanie nauczyłam się mnóstwo rzeczy i poznałam wiele cudownych osób, z którymi mogę utrzymywać kontakt. Blog stał się moją odskocznią od rzeczywistości, z której nie zamierzam rezygnować.

Jeszcze raz zapraszam na mojego bloga i życzę miłego dnia! 


7 komentarzy:

  1. Strasznie podoba mi się ta koszula z 3 zdjęcia! :)
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne fotki.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo Kika! <3
    Zdecydowanie zasłużyłaś sobie na miano zwycięzcy w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię bloga Kiki :-)

    http://weraweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post!
    Zapraszam do mnie gdzie poruszam tematy urodowe jak i glebsze przemyslenia wiec kazdy znajdzie cos dla siebie ;)
    Jezeli mnie zaobserwujesz ja na pewno odwdziecze sie tym samym!:)
    MÓJ!♥

    OdpowiedzUsuń