Strony

09 sierpnia 2014

Wyczekiwane WYNIKI KONKURSU!

Cześć! :)
No, wreszcie doczekacie się wyników konkursu. Trochę się z tym ociągałam, miałam też małe problemy z blogiem, ale już jest OK. Jak już wspominałam, był to typowy 'Mini-konkurs' z postem promującym. Nie martwcie się, zrobię też z nagrodami rzeczowymi. Wiem, że warto, zgłosiło się pięć osób. To dla mnie dużo znaczy. :) Ogromnie się też cieszę. Sprawiliście mi dużo radości, naprawdę!
Nareszcie odczuwam radość i dużą motywację w blogowaniu. Wasze komentarze, nowe obserwacje powodują ogromny, długo widniejący na mojej twarzy uśmiech, za co Wam przeogromnie dziękuję!
Mój wysiłek nie idzie na marne.
Przypomnę teraz, jakie 'korzyści' można było zebrać uczestnicząc w konkursie:
1 miejsce- Post promujący, skomentuję 5 Twoich najnowszych postów, zaobserwuję Twojego bloga.
2 miejsce: zaobserwuję Twojego bloga, skomentuję Twoje 4 ostatnie wpisy.
3 miejsce-zaobserwuję Twojego bloga i skomentuję 3 ostatnie wpisy.
Przejdźmy teraz do sedna postu, a więc zwyciężyła...
  Kika!
Jak ona opisuje siebie:
(Nie)typowa czternastolatka, pozytywnie nastawiona do życia, marzycielka. Żyjąca w świecie filmów i książek.
Uwielbiająca grę na gitarze. Od niedawna zafascynowana blogowaniem.
http://kikaa-blog.blogspot.com/
*
Ja z mojej  strony mogę jeszcze dodać, że jest prześliczną i przeuroczą osóbką, sama się przekonałam.
Link do jej bloga: Jej blog klik
 2 miejsce...
Patrycja Lewandowska!
 Jesteś prześliczna i przeurocza! *o*
Twój blog się miło czyta, jest bardzo ciekawy :) Jej blog klik
 http://agamafashion.blogspot.com/
3 miejsce... 
Królisia, a właściwie Sandra!
Dopiero zaczyna, lecz jej blog jest interesujący, będę tam wpadać! :)
Niestety nie udało mi się dodać TU jej zdjęcia. http://my-little-infinity.blogspot.com/
Jej blog klik  
Wszyscy pozostali którzy brali udział w konkursie, otrzymują obserwację bloga!

 
 

3 komentarze: